BlackRock je možda krenuo s ‘dosadnom’ reklamnom kampanjom za svoj spot bitcoin ETF, ali to bi mogao biti samo tajni sastojak za bogato boomer tržište, prema komentatorima.
Dana 11. siječnja, investicijski div BlackRock objavio je svoj prvi video oglas za svoj novopokrenuti iShares Bitcoin Trust ETF (IBIT). Oglas se sastoji od gotovo dvominutnog videa koji prikazuje direktora BlackRocka koji opisuje vrijednosti bitcoina i kako ulagači mogu biti izloženi njegovom novom ETF-u.
Jay Jacobs, BlackRockov voditelj tematskih i alternativnih ETF-ova, navodi u videu da je IBIT lako dostupan, praktično uklanja operativna opterećenja i izdaje se pod ugledom i stručnošću BlackRocka u prostoru ETF-ova. Komentatori su primijetili namjerni nedostatak kripto žargona u usporedbi s drugim oglasima za bitcoin ETF.
– Ovako se prodaje bogatim boomerima, ljudi. Smiren karakter, lako razumljiv jezik, nježna new age glazba, odijelo bez kravate. Sve to govori ‘sada je u redu, odrasli su ovdje’ – napisao je analitičar Bloomberg ETF-a Eric Balchunas.
Chris Dark, osnivač i izvršni partner Fourth Turning Investmentsa, rekao je da je reklama toliko dosadna da je briljantna zbog očitog ciljanja na boomer generaciju.
Investitor u digitalnu imovinu Fred Krueger također smatra da je oglas prihvatljiviji za ‘boomere’.
– Moja generacija bogatih boomera ne voli osobito tetoviranu generaciju X koja im govori da cijeli financijski sustav treba ukinuti. Ali sada su sretni jer mogu ulagati u bitcoin putem tradicionalnih financijskih tvrtki – napisao je Krueger.
Marketinški rat bitcoin ETF-ova zahuktava se otkako je prvi oglas objavio Bitwise 18. prosinca 2023. Hashdex i VanEck objavili su oglase ubrzo nakon toga.
U siječnju su ARK Invest i Grayscale također objavili nove reklamne kampanje, a Valkyrie Bitcoin Fund, označen BRRR, viđen je kako se reklamira na Nasdaq billboardu na Times Squareu u New Yorku 13. siječnja.
U međuvremenu, nekoliko izdavatelja ETF-ova, uključujući VanEck, Invesco Galaxy i Franklin Templeton, predstavili su nove bitcoin ETF-ove na svojim početnim stranicama, dok su BlackRock i Fidelity navodno učinili slično.
Piše: lidermedia.hr