Site icon Kriptovalute

Kripto tvrtke ulažu 170 milijuna dolara u sponzorstva Premier lige

Prema izvješću Bloomberga, nogometni klubovi engleske Premier lige osigurali su rekordnih 170 milijuna dolara u sponzorskim ugovorima od kripto kompanija za sezonu 2024./25. 

Do ovog porasta dolazi u trenutku kada se sudionici lige suočavaju sa strožim ograničenjima sponzorstava kockarskih kompanija, koja su im tradicionalno bila glavni izvor prihoda. 

Kripto sponzorstva u porastu 

Prema izvješću, nekoliko većih klubova već je potpisalo velike kripto ugovore. Na primjer, vodeća kripto mjenjačnica Kraken sponzorira Tottenham Hotspur, Atlético Madrid iz La Lige, kao i RB Leipzig iz njemačke Bundeslige. 

U međuvremenu, u lipnju 2023., aktualni prvak Premier lige Manchester City produžio je svoje partnerstvo s OKX-om na tri godine u ugovoru koji će platformu stajati 70 milijuna dolara. 

Još jedna kripto mjenjačnica, Crypto.com, također je uvelike uključena u nogomet. Tvrtka, koja posjeduje prava na imenovanje bivšeg Staples Centera, u kojem se između ostalih igraju Los Angeles Lakersi i Los Angeles Clippersi, objavila je u kolovozu da će sponzorirati UEFA-inu Ligu prvaka do 2027. godine. 

Rast kripto sponzorstva nije ograničen samo na najveća imena u najjačim ligama. Turski Galatasaray nedavno je potpisao ugovor za dvije sezone s tvrtkom za analitiku blockchaina Arkham Intelligence, vrijedan oko 4 milijuna dolara, kako bi logo bio istaknut na rukavima momčadi. 

Kockanje out, kripto in 

Za PL klubove ova partnerstva označavaju veliki pomak u sponzorskom krajoliku, posebno s prijetećom zabranom reklama za kockanje na prednjem dijelu majice do sredine 2026. Ovo je dodatak zabrani reklama za kockanje tijekom utakmica uživo iz 2019. godine. 

Tijekom sezone 2023./24., osam timova imalo je sponzore kockarskih tvrtki na prednjem dijelu dresa, što im je ukupno zaradilo gotovo 80 milijuna dolara godišnje. 

Međutim, prema Danielu McDonaghu, suradniku u britanskoj odvjetničkoj tvrtki Charles Russell Speechlys, koji je citiran u Bloombergovom izvješću, kripto tvrtke sada stupaju na scenu kako bi popunile vakuum uzrokovan ograničenjima sponzoriranja igara na sreću. 

Neki smatraju da je ovaj potez dio napora da se očisti imidž industrije digitalne imovine nakon lošeg tiska koji je došao s kolapsom nekoliko visokoprofilnih poduzeća, uključujući Three Arrows Capital (3AC), Voyager Digital i FTX.

Piše: lidermedia.hr

Exit mobile version