Friend.Tech, nova je kripto društvena platforma koja omogućava kupnju i prodaju dionica profila na Twitteru

Friend.Tech je kripto društvena mreža koja korisnicima omogućuje tokenizaciju svojih prijatelja. Pokrenuta je na Coinbaseovom layer 2 blockchainu base 10. kolovoza i otada je prikupila veliku pozornost kripto zajednice.

Opisana je kao platforma ‘SocialFi‘ ili ‘DeSo‘ koja ljudima daje mogućnost kupnje i prodaje dionica određenih Twitter računa i profila na društvenim mrežama.

Kripto trgovac i investitor @DaanCrypto pružio je vodič za najnoviju platformu koja plijeni pozornost kripto društvenih medija.

21. kolovoza, DeFi analitičar Miles Deutscher otkrio je da je Friend.Tech prikupio više od milijun dolara naknada u posljednja 24 sata. DeFiLlama otkriva da je tijekom prošlog dana zapravo generirao 1,4 milijuna dolara naknada, više od Trona i Uniswapa.

Njegov dnevni prihod od 20. kolovoza iznosio je 710.000 dolara, prema DeFiLlami.

Nadalje, neka od najvećih imena na kripto društvenim mrežama stvorila su račune, potičući zamah. Čini se da airdrop pomama također radi isto.

Financiranje serije A

Nedavno je Friend.Tech prikupio 50 milijuna dolara u krugu financiranja serije A koji je vodio VC div Paradigm. Runda financiranja nagovijestila je potencijalni token u budućnosti, rekao je Deutscher, koji je dodao kako je airdrop izvrsna marketinška strategija jer tjera ljude da pričaju i koriste platformu.

Prošlog tjedna platforma je najavila program ‘nagradnih bodova‘, koji će biti emitirani ranim korisnicima projekta, međutim njihov točan uslužni program nije poznat. Bodovi se mogu tokenizirati, ali to su trenutno čista nagađanja.

Međutim, nisu svi uvjereni u projekt, a neki upozoravaju na mogući ‘pump and dump‘.

Drugi promatrači u industriji ponovili su mišljenje navodeći kako se trenutačno još uvijek nalazimo u bear marketu i ‘nemamo što raditi‘.

– Svi uskaču u priliku da zarade novac, ali mislim da će platforma biti gotova u sljedećim tjednima ili mjesecima – rekao je jedan profil na X-u (Twitteru).



Piše: lidermedia.hr



Add a comment